Трайк “Універсал-2”

DSCF1758_

Новий трайк почав їздити, тому пора вже створити для нього публікацію.

Планував довести трайк до «ходового» стану під новій рік, але сильно спізнився. Коли ще не було так багато снігу і можна було б їздити, трайк ще не був готовий. А кілька днів тому, коли він вже поїхав навалило снігу, на протязі 3-х днів навіть автомобілі не могли їздити нашим селом. Напротязі цього часу я поступово доробляв трайк, стараючись не навішувати на нього лишню вагу.

DSCF1724 DSCF1725 DSCF1726 DSCF1727 DSCF1728 DSCF1730

«Голий» трайк (з усіма, що потрібно для руху, але без всіх додаткових елементів) важить 24.5 кг

Але трайк без багажників для мене не має сенсу. Багажник вирішив робити з розрахунком на перспективу встановлення пробного обтікача, тому частково він буде виконувати роль основи для середньої частини обтікача. Багажник додав ще 2.3 кг ваги. На фото немає верхньої частини багажника, на яку кріпиться кофр. Кофр це ще 1.2 кг.   Так весь трайк на цей момент має вагу 28 кг.

За попередніми підрахунками, каркас із метало-пластикових труб важитиме близько 2-2.5 кг, тому є ще деякий запас ваги. Я планую вкласти майбутній веломобіль у 35 кг.

Після перших виїздів буду додавати більше технічних подробиць.

6 коментарів до "Трайк “Універсал-2”"

  1. Уже на цій стадії трайк виглядає дуже гарно! Із нетерпінням чекаю тест-драйву!

  2. бачу проблеми із встановленням гальма на заднє колесо. поки пив каву зранку, з’явилось чотири думки. одна що до вібрейків, та три, що до дискових.
    перша: вібрейки, та іньші гальма, які гальмують обід не дають можливість знімати колесо для ремонту чи заміни камери або покришки.
    лишається використовувати дискові гальма. тут можливі три напрямки.
    перший напрямок : зробити втулку власного виробництва, на якій посадочні місця для ротора та різба для трещітки будуть з однієї сторони.
    другий напрямок : використовуючи стандартну втулку, чашку від каретки та перехідне кільце з внутрішньою різьбою, зробити такий собі подовжувач. тоб-то : перехідник для ротора сточити на 2,5 – 3 мм. накрутити на втулку. закріпити ротор та накрутити перехідне кільце. у кільце вкрутити чашку від каретки.
    третій напрямок : взяти 9 відрізків сталистого дроту діаметром 1,5 мм та довжиною як дві спиці. скласти навпіл та розвести кінці, щоб було схоже на англійську літеру “V”. нарізати різьбу на кінцях. заспицювати їми колесо з тієї сторни де мають бути зірочки (там, де різьба), вставляючи їх у флянець так,щоб між ними залишився отвір. з іншої сторни колесо спицюється звичайними спицями. таким чином на фланці втулки лишаються 9 отворів, крзі які можно буде закріпити перехідник для ротора.
    усе це тільки ідеі. на практиці нічого із того, що написив, не робив. не було потреби. але мені дуже сподобалась ідея консольного заднього колеса, тому буду пробувати.
    Олексію, а як ви збираєтесь вирішувати цю проблему?

  3. Я не планую ставити гальма на заднє колесо через його вкрай малу эфективність. При гальмуванні колесо просто блокується, а трайк продовжує рухатись. Це абсолютно не підходить для випадків екстренного гальмування. Тому залишаєтсья тільки варіант для стояночного. Але, заради одного стояночного гальма робити складну конструкцію немає сенсу.

    Перед тим, як робити консоль ззаду я вивчав питання про гальма. Європейські веломобілі майже завжди не мають гальм на задньому колесі.
    На саму коноль мене надихнула конструкція маятника веломбіля “Strada DF

    Проте, є досить простий варіснт, як встановити дискові гальма на таку консоль. По-перше потрібно робити всю вісь товщиною 17 мм. (зараз там 17 тільки з одного боку). Потім на товтсій осі зробити лиски, на які буде крипитись зйомний кронштей для дискового гальма.

  4. у мене гори. невеличкі, але гори. тому особисто я вважаю що гальма на всіх колесах будуть доцільні. використовувати їх, чи ні це вже інша справа. консольне кріплення заднього колеса це дуже гарна ідея. ваше рішення цієї ідеі також дуже гарне. а я спробую додати туди гальма. буде в загалі классно.

  5. Відпадний трайчик вийшов, радий Вашому успіху! Тільки раджу зразу пофарбувати-грунтувати, чи як-небудь захистити труби від іржі, в мене так само було з лігером поза-той сезон, на голій рамі відїздив літо-осінь, тоді при дороблянні довелося довго-нудно круглою щіткою на болгарці та диском зачищати усе.
    Не завадить хоча б задній щиток, бачу якраз каркас по формі навколо колеса, та і з багажем в майбутньому буде менше клопоту та пилюки.

Залишити відповідь