трайк “Шустрый”

шустрый 01

хотел бы представить свой трайк, созданный в середине 2013 года.

Краткая характеристика :
Общая длинна -1920 мм
Общая ширина – 700 мм
Высота – 720 мм
Вес – 17 кг
База – 1050 мм
Колея – 600 мм
дорожный просвет – 250 мм
Высота посадки – 300 мм
Высота оси каретки – 470 мм
Передние колеса рулевые 2 Х 20″
Передней подвески нет
Заднее колесо приводное 28″
Задней подвески нет.

в 2014 году были установлены дисковые тормоза на передние колёса и переделана рулевая тяга.

вчера за два часа зашиповал покрышку на заднем колесе. 124 шипа. сегодня испытывал. на асфальте слышны шипы, накат стал чуть хуже. но, там, где я позавчера стоял, отчаянно крутя педали, сегодня уверенно поехал. ещё и малого на санках протащил.IMAG0022 IMAG0025 IMAG0023 IMAG0024

 

учора в вечері закінчив робити овальну зірку. 34 т, 30% овальність. дюраль невідомого мені походження.

IMAG0026

сьогодні  вдалося випробувати ії. проїхав десь кілометрів з десять. три рази міняв положення зірочки відносно шатуна. відчуття дуже цікаві. треба ще катати. зараз це все виглядае так:
IMAG0033

10 коментарів до “трайк “Шустрый”

  1. Алексей, если не составляет проблем для тебя, то давай на “ты”.
    17 кг. это “голый” трайк. без багажника, крыльев, ремкомплекта, насоса и т.д. реально получается 20 – 21 кг. что, в принципе, тоже не плохо.
    а трайки по ссылке надо по изучать отдельно. спасибо за ссылку.

  2. Я б назвав таку компоновку класичною. Відносно проста рама, коротка база, відсутність підвіски – ось і виграш у вазі. Після завершення роботи над велочопером “Патріот” теж візьмуся за побудову такого апарата. А трайки з підвіскою завжди будуть важчі, тут нікуди не дінешся. Хіба використовувати якісь композитні матеріали чи титан…

  3. odin, спасибо за новые фото. Вопрос по поводу настроек: как вы выставляли колею (параллельность колёс), и как проверяли результат настройки? Если ли какой-то проверенный метод?

    devderabikes, існують надзвичайно цікаві рішення траків з підвіскою, які дозволяють значно виграти у вазі – використання карбонових рессор. Я давно вже хочу написати огляд про сучасні трайки, мабуть прийшла пора.

    Наприклад,австралійськй трайки зроблені зі сталі, але заявлена вага моделі по посиланню вище – 14 кг. Головний шлях до пониження ваги це оптимізація конструкції, ну і мінімалізм. Звісно, при цьому чимось доводиться жертвувати. Або комфортом, або надійністю, універсальністю.

  4. Олексію, у мене, нажаль, нема майстерні із спеціальним обладнанням. тому для налаштування і контролю паралельності коліс я використовую чотири дошки (по 2 меира завдовшки), шість струбцин та лініїку.
    що я роблю.
    трохи спускаю усі колеса. двома дошками зажимаю заднє колесо. вирівнюю його відносно рами та фіксую в дропах. дві інші дошки прижимаю струбцинами до передніх коліс (по дошці на колесо). використивуючи лініїку, вирівнюю одне передне колесо відносно заднього, щоб вони були паралельні одне одному і фіксую до землі (використвую дві цеглини). відносно зафіксованого переднього колеса вирівнюю друге колесо, викручуючи – закручуючи рульову тягу, щоб вони були паралельні одне одному. паралельність перевіряю лінійкою. знімаю дошки.

  5. ні. навмисних сходжень не роблю. а треба? і навіщо?

  6. Ну, коли я у себе виставив на “0” то трайк відчутно жер шини. Після дових спроб я знайшов положення, при якому опір кочення був мінімальним (за цим методом). А коли поміряв то виявив сходження близько 2-х см на два метри довжини (кріпив до коліс двометрові профільні труби і міряв відстань між їх початками та між їх кінцями).

  7. Алексей, почитал про ваш метод. спасибо. интересно будет попробовать так же прогнать свой трайк. но это когда потеплеет. ещё в начале я выставил передние колеса параллельно друг другу. накат был не очень потому,что не было параллельности с задним колесом.исправил это и стало хорошо. наверняка может быть лучше,но я ещё не знаю как этого достичь. ваш метод обязательно попробую и отпишусь по этому поводу.

  8. Лаконічно виглядає, легший від мого лігера на три кіло))

Коментарі закриті.