“Скотчмобіль” – актуальний стан

DSCF1801

“Скотчмобіль” – назва дослідного зразка веломобіля на основі трайку “Універсал”.

Кабіна буде зроблена із водопровідних труб в якості каркасу (труби з’єднуються за допомогою стрічки, нарізаної з пластикових пляшок. Ця стрічка стискається на 20% після розігріву феном).

Та із скотчу та плівки-самоклейки в якості обшивки.

Мета проекту – отримання досвіду їзди в корпусі, та для з’ясування багатьох моментів по проектуванню кабіни.

DSCF1801 DSCF1802DSCF1805

4 коментарі до ““Скотчмобіль” – актуальний стан

  1. Олексію, можливо колись виникне ситуація , коли тобі захочеться різко розвернути веломобіль на 90 чи 180 градусів вручну – передбачити ручку за заднім колесом не з металопластикової труби , а з іншого більш міцнішого матералу або перевір чи витримує вагу металопластикова трубка.

  2. Вам не завадить в цьому ділі термо-пістолет, ним добре все це клеяти, відразу оцінете наскільки простіше спаяти разом труби чи приклеяти з середини обшивку до каркасу.

    Бачу що завантаження основного вантажу буде в бокові відсіки біля колеса, тільки б ще захист від багна з колеса. Та хотів би ще запропонувати поки не “вдягнений” кузов передбачити можливість покласти на бік веломобіль, без шкоди для кузову, можливо якусь трубу що мимо спинки виступає до поверхні вбоки. Гадаю це додасть зручності в дорозі при обслуговувані та можливому ремонті заднього колеса, бо поки не ясно як можна його зручно зняти не зачепивши кузов.

    Раджу не ставити один центральний ліхтар на носі, а ставити два в зоні між (снизу-вгору) другою та третьою трубами, так вночі вони вас не будуть сліпити і бажано по вище, це на нерівностях вночі менше утворює тіні, краще видно. В ідеалі фари мають бути трішечки нижче рівня очей, але щоб вони не засвічували вам кузов, так краще для зору і ясніше бачитимете.

    Був би чудовий варіант обтягнути ваш кузов не плівкою а якою-небудь синтетичною тканиною, наприклад атласом (я купляв недавно), котшує близько 50гривень за метр при ширині в півтора, він при нагріванні хоча б феном стягується, це дозволило б натягнути від складок кузов, а тоді просочити його чи лаком з пульверизатора чи смолою що зробить його цілком водонепроникним, тканина ця є дуже різних кольорів, навіть вашого фірмового помаранча 🙂

    І мабуть питання що цікавить багатьох, було б супер аби зробили козирьок кабріолета, як колись планували встановити на Драконі. Аби сухо в середині в дощ та просто в холод він прикривав вашу голову, особливо шию від вітрів. Коли в середині завжди тепло а тепло буде від тіла, це значно підвищить комфорт та знизить витрачання зайвої енергії.

  3. Щиро дякую за поради!

    Парковочна ручка має бути.Я бачив таку на веломобілі “Orca”. Просто зад каркасу ще не завершено.

    Я думав про «атлас», але поки що, не знаю чим його можна просочити, щоб він не розвалився. Можливо підійе силікон, але це ще потрібно перевірити. Думаю, що на один сезон має вистачити скотча. Цей апарат має послужити для дослідів, а потім, скоріше за все, я переключусь на наступну сходинку, потроху наближуючись до веломобіля з несучим корпусом.

    Навіс, а також кришка для верхнього люка будуть. Просто я ще не завершив.

  4. Ручка дійсно, була б корисна.

    Може просто атлас коли натягти то взяти та наклеять шар склотканини, чи може ваш каркас обтягти тонкою металічною сіткою, яка послужить для склотканини і формою і армуванням.

    А підлога в кузові планується? Реально цікаво

Коментарі закриті.