Табір Велоконструкторів 2017

Хочу привітати усіх “Ентузіастів” з наближенням Нового Року та Різдва. Бажаю всім Вам Великих досягнень у новому році, більше ідей щодо своїх залізних шедеврів.

 

Хочу взяти на себе усю організацію Табору Велоконструкторів у 2017-го року, це буде Четвертий зїзд усіх Геніїв велобудівництва.

Обіцяю зроблю все щоб усі були вражені, буде не легко, бо відбуватись буде усе у карпатах, тож від Вас потребується фізична підготовка, підйоми у нас досягають аж 12%

 

Коротенький Анонс подій:

  • Збірв Закарпатській Областві у місті Хуст
  • Не буде базового табору, це буде похоже на велоподорож
  • будуть сюрпризи

Насолоджуйтесь промо-роликом відзнятий нами

10 коментарів до “Табір Велоконструкторів 2017

  1. Пейзажи у вас безусловно прекрасные, но хотелось бы знать, хотя бы примерно, по каким дорогам придется ездить? По разбитым грунтам с грузом я точно не потяну.

  2. Дороги не очень хорошие, так что готовтесь к плохим дорогам и до грунтовых тоже придется проехаться. Но еще все может измениться до того времени. Лично сам проеду весь маршрут сделаю фото/видео отчет, не пережывайте.
    И хотел бы всех увидеть, и не хочу что бы какие то дороги мешали нам касочно отдыхать в Карпатах.

  3. Відео професійне і дуже красиве, але лігеради не гірники і по відверто плохим дорогам (грунт, каміння) їхати на них дуже не приємно (важко втримати рівновагу) тому якщо таких доріг буде переважна більшість то це виснажить учасників (особливо тих у кого більш “асфальтові” апарати) і багато хто з них не зможе насолодитися цією красою.

  4. Весною планую стати володарем Лігераду, і літом планую попробувати кататись у горах на лігераді, якщо я (як новичок у лігерадах) зможу проїхати дистанцію, то і всі інші зможуть

  5. На лігераді можливо їздити по складних маршрутах. Питання лише в тому, чи буде це зручніше, ніж на вертикальному. В тому, що по рівній дорозі, або відносно рівній, лігерад зручніший за вертикальний сумнівається все менше людей. А от на лігерад в горах майже всі дивляться скептично. Я на своєму досвіді знаю, що їздити по горах і тропках лігерадом можливо, але я так давно не їздив на вертикальному, що вже не можу порівнювати зрічність. Можливо, якщо проводити в сідлі по кілька годин, то лігерад буде виправдовувати себе і на повільних складних маршрутах. Тому поїздку на лігерадах в горах можна використати як спростування міфу про те, що лігерад – тільки для шосе. Найцікавіше те, що я сам вважав лігерад цілком “паркетною” технікою, поки мені не довелось їздити ним по грунтах, горбах і грязюці. У нас часто підйоми також сягають 12%, хоча і не затяжні. Але, що мене ще більше здивувало – трайк з відповідними колесами має ще кращу проходимість по пересічній місцевості, ніж лігерад.

  6. Яка чудова новина – мабуть, для мене це найкраща новина за останні дні! Особисто я дуже давно мрію побувати у Карпатах, але досі якось не виходило… А тут – така нагода! Щиро дякую тобі, Габріелю, за твою ініціативу, і дай Боже, щоб усе вийшло і в тебе, і у нас усіх.
    Твоє промо-відео вразило мене до глибини душі – пейзажі нагадують декорації до якоїсь казки – навіть не віриться, що це – реальність, це – наша Україна! Дуже хочу там побувати, тому про стан доріг я навіть не питаю – я згоден навіть пішки сходити на кожен підйом, якщо це буде потрібно 🙂

  7. План замечательный, надо будет мне купить покрышки для грунтов чтоб не зарываться и не дрифтовать на сликах как последние 2 года. А с грузом в крутые горки заехать конечно можно, но оно того не стоит, по времени почти как пешком, а вот цепь такое не любит, чем меньше передняя звезда, тем больше усилия на цепь, а если там ещё пыль и песочек… Просто когда вспоминаю что отдал за цепь и звёзды с шатунами больше 220 долларов, да ещё пришлось несколько месяцев рыться в интернете чтобы выбрать и найти этот товар по хорошей цене, не хочется приближать момент когда придётся всё это менять. Может если бы я купил запчасти с деребана великов из Европы было-бы дешевле, но для этого нужно хорошо ориентироваться в железках и ценах чтоб быстро принимать решения пока тебя не опередили.
    Но железки не главное, можно купить недорогое и радоваться путешествию не меньше.

  8. Песков у нас почти нету, только засохшая грязь. И у нас тут леса в основном, травы много, пыли хватает по обочинам, но не страшно. В Городе Хуст есть отличный веломагазин со всеми запчастям и с быстрой их доставкой а также веломайстерская при магазине, проблем не будет, а если возникнут проблемы быстро их ликвидируем! Каждый из нас в часности веломеханник, а с запчастями решим, дефицита нету, покрышек здесь тоже в магазине полно на любой вкус. ТАкое как насос, латки на камеры у меня будут и не будет надобности каждому тягать свое.
    Как упоминал буду серезно братся за это дело, и зделаю все озможное чтбы всем участникам было максимально комфортно!
    С водой проблем не будет, у нас руднички здесь очень часто встречаются по дорого с чистейшей водой. Есть также с целющими свойствами

    Еще раз повторяюсь будут сюрпризы (приятные конечно)

    Ах да, у нас подъемы большинство с серпантинами так что не такие уж и страшные они как кажутса.

Коментарі закриті.