«Колумб» версія 3.1

Колумб 3.1 (29\24)

Колумб 3.1 (29\24)

Радий презентувати нову наступну модель фреймсету лігераду «Колумб» версія 3.1

Ідеї деяких рішень були підказані самим замовником, мені вони сподобались, тому я вирішив включити їх до серійної версії. Геометрія нової рами ідентична всім попереднім версіям. Кут між основними трубами – 134 градуси. Нахил рульової колонки такий самий, як на «Колумб-3» та «Колумб-2013В». Найбільша відмінність – наявність додаткових упорів для амортизатора. Це дозволить підібрати жорсткість підвіски в дуже широкому діапазоні. Крім того, можна використовувати, наприклад, пружину від одного амортизатора і демпферну частину від іншого одночасно. Також можна, наприклад, комбінувати повітряний і пружинний амортизатори. Так як навантаження на раму передбачається збільшене, я вирішив додати 3-д підкоси навколо вузла підвіски, хоча це більше дизайнерське рішення, ніж практична необхідність.

Серед інших нововведень:

Можливість регулювання сидіння вперед-назад. Нажаль, поки що не знайшов ексцентриків потрібної довжини, щоб реалізувати швидке і зручне регулювання. Коли знайду – дам посилання.

Розширені бокові багажники. Нові бокові багажники дозволять розміщувати більша багажу ближче до центра ваги лігераду, тобто під сидінням. До того ж кріплення багажників тепер повністю окремі від кріплень сидіння.

Віджимний ролик тепер має окрему зйомку вісь. Це дозволить регулювати його положення в більш широкому діапазоні, в залежності від ширини покришиок. Відповідно змінений і тип кріплення захисних шлангів, додано скобу для запобігання спаданню ланцюга на всіх положення ролика (скоба пересувається разом з роликом).

Дропаути задньої вилки зменшені по довжині для кращої жорсткості. Кріплення для дискового гальма тепер приварюється окремо по накладному шаблону. Також конструкція дропаутів наближена до нових стандартів (пази тепер вертикальні). Рама і задня вилка вирівняні по загальній вертикальній осі. Центр вилки тепер є і центром рами, тому можна ставити колеса зі стандартною (асиметричною) парасолькою. Можна ставити готові вілсети.

Максимальний розмір заднього колеса: 29*2.4 дюйми

Збільшена кількість уборів для тросиків, враховуючи досвід попередніх версій.

Винос каретики має гільзу зі стандартною різьбою. Ширина – 68 мм. Зменшена товщина ріжка з 2-х до 22-х мм. Для кріплення передньої перекидки в комплект додається пластиковий адаптер.Довжина виносу збільшена для людей високого зросту. Зажим виносу каретки має ексцентрик для швидкого регульювання.

 

Для найбільш навантажених кріплень використовуються якісні автомобільні болти і гайки (на фото їх немає).

Прототип було пофарбовано в кілька етапів автомобільними фарбами.

Пробую запровадити можливість іменних фреймсетів, так як тепер я сам займаюсь розробкою наклейок, а їх друк є в Черкасах. Можна замовити унікальні лого для кожного лігераду.

Підголівник зі змінним нахилом поки що не є серійним. Проте я маю плани стосовно того, як зробити всі його деталі пластиковими.

Зимова серія фреймсетів буде включати більшість з описаних тут опцій.

 

Фотогалерея:

DSCF0938 DSCF0939 DSCF1046 DSCF1049 DSCF1050 DSCF1052 DSCF1053 DSCF1054 DSCF1055 DSCF1056 DSCF1057 DSCF1061 DSCF1063 DSCF1064 DSCF1066 DSCF1067 DSCF1068 DSCF1069 DSCF1070 DSCF1072 DSCF1073 DSCF1074 DSCF1075 DSCF1076 DSCF1077 DSCF1078 DSCF1080

11 коментарів до “«Колумб» версія 3.1

  1. Дуже цікава новина! Особисто мені дуже сподобалася нова конструкція бокових багажників. Подвійне кріплення для заднього амортизатора – теж гарна ідея. Та й прозорі наклейки придають лігерадові вигляд закінченої конструкції.
    До речі, а що означає напис “GEFAR” на рамі лігерада?

  2. Здравствуйте Алексей! Скажите можно ли приобрести новый 3.1 фреймсет? И его стоимость, пожалуйста скажите.

  3. Будет можно в середине зимы. Цена 240 EUR. Если хотите оказаться в списке заказчиков – напишите мне на е-маил (alex_g2002@ukr.net), тогда будет возможость выбрать цвет рамы и заказать наклейки индивидуально.

  4. Цикаве ришення! Ждём фото в полном зборе! Хоча як на мене додадкови криплення для тросиков на вилке зайви!

  5. Всем Доброго дня и настроения!) Не по теме,Простите!
    Увидел на соседнем форуме:
    Веломобиль квадро с вспомогательным эл.двигателем. Класный!Мне понравился, особенно видео))
    http://www.jmk-innovation.se/velomobil-project/technical-data-bicykle-car/?lang=en

    https://www.youtube.com/watch?v=5cSdXKVacPY

    https://www.youtube.com/watch?v=gkDmHQRFtO0

    Взял отсюда :http://velomobile.org/forum/viewtopic.php?f=47&t=14323 у bandanschik(Киев)

  6. Теж думаю повний привід тулити.

    Але вже це мабуть буде в наступному календарному році…

Коментарі закриті.