Грунтово-побутові поїздки

DSCF1099

Цього року я більшість своїх поїздок здійснюю по грунтовим дорогам до Чигирина. Саме тому саме цього року я вирішив використовувати виключно “Колумб”  для побутових поїздок.

В минулох роках я користувався напівстрімлайнером “Магелан“, і їздив, в основному, в Черкаси по асфальту.    Зараз я також іноді їзжу до Черкас, але набагато менше, ніж у минулі роки, і хоча “Колумб” повільніший на рівнинах, ніж “Магелан“, але завдяки кращій пристосованості до їзди по вузьких грунтових стежках я можу обрати більш короткі шляхи.  В цьому є як плюси так і мінуси. Основні плюси в тому, що немає автомобілів і можна побути на природі. Під час поїздок я часто бачу різних диких тварин, таких як зайці, лисиці, куріпки. З негативних моментів можна відзначити не постійну придатність шляхів до поїздок. Після дощів вони стають непрохідними. Також там неможна їздити взимку, коли випадає сніг.   Швидкість на грунті значно нижча, ніж на асфальті.

В підсумку шлях по грунту займає приблизно стільки ж часу, скільки і по асфальту, хоча по кілометражу він на 30% коротший. Але, завдяки відсутності на грунтовому маршруті підйомів (він проходить берегом річки Тясьмин)  витрата сил на грунті значно менша. Також поїздки по грутновці безпечніші, саме завдяки відсутності високих швидкостей.

DSCF1087

DSCF1090 DSCF1093 DSCF1094 DSCF1095 DSCF1096 DSCF1099 DSCF1101 DSCF1103 DSCF1110 DSCF1112 DSCF1114 DSCF1118 DSCF1119

 

5 коментарів до “Грунтово-побутові поїздки

  1. Красивые пейзажи! Просмотрел с удовольствием, спасибо. Жаль что мой флевик на грунтах ведет себя не очень, на красоты природы не отвлечешся. Все подумываю о трайке. Алексей, а ты не думал сделать небольшие полочки снизу боковых багажников? Крепить вещи было бы удобнее.

  2. Так, справді – пейзажі Чигиринщини чудові незалежно від пори року! Восени тут по-своєму гарно. І ще я дуже здивувався що у вас і досі продають кавуни! У нас вони зникли з продажу більше місяця назад…

  3. По поводу полочек на боковых багажниках. Это решение было бы хорошим, если бы я возил только сумки. Но я часто перевожу разные крупные грузы неправильной формы, и полочки в этом случае мешали бы, если багаж больше чем расстояние между сидением и полочкой. Для низкого трайка вариант с полочками необходим, чтобы груз не ложился на землю.

Коментарі закриті.