Життя Nusume після трьох тисяч

Nusume
Привіт усім! На жаль, поки що це лиш друга моя публікація, та точно не остання.

На сьогоднішній момент Nusume пройшов понад 3700 кілометрів за цей сезон (+ 900км в стані рама+колеса за минулий).

В основному я їзжу ним на роботу по 35 кілометрів на день, та катаюсь. За цей час вже стало ясно що мій єксперемент удався, хоч і не зовсім, наприклад: каркасне сидіння просте у виготовленні, та не надто зручне, наприклад продавлювалось на попереку, це неприємно, тому як тимчасова міра був запханий шматок поролону під каркас, з ним так і катав. По друге, вуха сидіння в два міліметра тонкуваті, у мене вони відходили пару тисяч до того як полопалися усі, причому в дорозі, для цього прийшлося то багажною мотузкою прив’язати сидіння, то витягти спицю з колеса та плоскогубцями стягти її, причому на спинці трубка під вуха чомусь пару разів відривалася, гадаю просто незручне напружене
місце + поганий провар катанки.

Сидіння

По третє, дешева втулка в передньому ведучому колесі була замінена на аналогічну кілометрів двісті назад, стара що пройшла в суммі майже чотири тисячі кілометрів просто стала розкатана настільки, що шарики котилися по настільки збільшеному колу так конуса просто проскочили в середину, хоча, за її ціну та такий пробіг це наврядче можна вважати недоліком, просто прийшов час, тому замінив. Заодно й передню покришку на аналогічну, вона пройшла стільки ж часу та кілометрів, стару я стер в “нуль” так що вона рванула на ходу на швидкості близько тридцяти заставивши мене гальмувати та катапультуватися, дивом не впавши та ще й піймавши лігера. Тріщотка дешева Шімановська тз під шість передач, нарікань на неї немає, лиш був доданий “літол” та підтягнуті собачки. Замінений дешевий перемикач на аналогічний, старий влетів було в колесо зіпсувавши пару спиць. Педалі раз міняв, старі пройшли кілометрів чотириста десь, а ці виходить вже більше трьох тисяч і лиш недавно засвистіла ліва педаль та з’явився легкий люфт, а я ж їх не чіпав з самого початку як купив навесні лиш за 85 гривень та замінив смазку!

Привід

На фото також стоїть вже інше колесо заднє, воно поставлено тимчасово, бо чомусь заднє колесо я пробив пару раз, купив дві камери за 65 та 85 гривень які навіть особо не клеїлися, звісно з таким протектором гірше накат та зчеплення чим з моїми клонами кенди-факела (фото в першій публікацї), доречі нарікань на неї немає, накат відмінний та зчеплення, знос поки менше половини, за її ціну покришка просто супер. Мабуть кожному цікаво як переносить дешевий цепок КМС усі ці знущання з таким приводом, був викинутий замок бо він двічі розтібався на ходу, раз знайшов а вдруге ні і довелося пару км йти додому аби склепати напряму, а так на диво він усе витримував і витримує без проблем.
На все інше нарікань не має, лігерад показав свої переваги перед моїм колишнім мтв, у повсякденному житті це гарна штука, лігеради, єдине що інколи не вистачає підвіски, та вона точно буде вже на наступному аппараті)

3 відгуків на Життя Nusume після трьох тисяч

  1. Давно хотів запитати Andie: як при такої схемі долаються підйоми, є пробуксовування або ні? а також втілилась лі мета? – “Хоча я взагалі мріяв наїздити 5000 :)”

Напишіть відгук