WHPSC (Світовий спринтерський чемпіонат по HPV)

bm2015-image

Все ближче тиждень «швидкості» – реальний тиждень, до якого весь рік готуються команди з усього світу, щоб спробувати свої сили в спринтерських перегонах.

http://www.ihpva.org

http://www.recumbents.com/wisil/whpsc2015/speedchallenge.htm


Подія, нажаль, цікава не багатьом. Проте з кожним роком все актуальніше питання – чи не назріла в нас потреба і бажання створити свою команду і болід для цих перегонів? Росіяни довели, що створити гоночну машину і поїхати в Сполучені Штати – більш ніж реально. Проблема у них стала в іншому – відсутності підготовленого гонщика, але це справа наживна.

Чим довше ми зволікаємо тим більше втрачаємо. З кожним роком машини стають все досконалішими і наздогнати втрачений досвід шансів все менше.

Тому пропоную провести обговорення на тему перегонів – чи є бажаючі прийняти участь? Мова йде про два-три роки наперед. Я можу зробити гоночний болід, проте не стану цим займатись заради самого себе. А от в разі, якщо у нас збереться команда однодумців, зайнятих спільною справою – залюбки зайнявся б розробкою машини. Якщо кожен в команді візьме свою частину роботи – у нас може вийти. Шансів на світовий рекорд не багато, проте сама участь в заході світового масштабу вже чогось варта, чи не так? Але, що ми готові зробити для цього? Росіяни їздять туди завдяки особистому ентузіазму, наполегливості в впертості (в хорошому сенсі) Веніаміна Ульяновського. Саме він за свій рахунок і робить апарати (про чому власноруч), і організовує поїздки за кордон. Я не маю ані ресурсів ані часу в таких об’ємах, тому , навіть якби і дуже хотів, не зміг би повторити все за Веніаміном самотужки.

 

На скільки мені відомо, більшість учасників є або пенсіонерами, які віддають весь свій час розробці машини і підготовці до перегонів, або являють собою команди вишів, які мають фінансування з бюджету, а команду складають студенти. Також окрема категорія – представники фірм по виробництву HPV.

 


 

Я думаю, що для запуску процесу нам потрібно:

1 – Гоночний апарат. Я можу його зробити.

2 – Гонщик. Також можу пошукати, до того ж є деякі кандидатури.

3 – Менеджер\промоутер\продюсер (не знаю точно який термін найбільш доречний) – людина, яка займається організацією поїздок, пошуком спонсорів, оформленням документів, перекладами и т.д.

 


 

Також, якщо у нас був би гоночний апарат, то я б наполягав на проведенні показових заїздів в Україні – для встановлення національного рекорду швидкості на людській силі.

 

Можливо щось іще? Може в кого є пропозиції? Якщо немає, то просто подумайте про перегони. Можливо хтось щось придумає.

5 коментарів до "WHPSC (Світовий спринтерський чемпіонат по HPV)"

  1. Вірну тему підняв, Олексію. Правильно все розклав. Це шанс для нас популяризувати рух HPV в Україні і показати Україну світ з цієї сторони.
    – у мене є знайомий гонщик-шосер з мого міста. Можна спробувати його залучити…
    – також маю друга, у якого талант організовувати проекти, шукати спонсорів, гранти…

  2. Тоді я, мабуть, буду потроху займатись підготовкою презентациї, щоб легше було показати, про що йде мова. А коли буде готово – почнемо її всюди показувати, можливо хтось і знайдеться.

    Ще я думаю, що терміни виготовлення гоночного боліду сильно залежать від фінансування. Якщо робити це у вільний час, то це буде кілька років ( в моєму випадку), якщо це буде основною роботою, то думаю, буде готово менше ніж за рік. Правда, поки що, не знаю, як все це описати, подати і підрахувати.

  3. Дуже цікава і амбітна тема. Підтримую і можете на мене розраховувати. Вечорами, у вільний час, то мабуть нічого не вийде, а от якщо залучити спонсора ізайматись лише проектом, то думаю є шанс. Амбітно. дуже амбітно. Мені подобаєеться.

  4. Не думаю, що це аж занадто амбітний проект. Особливо, якщо розподілити обов’язки.

    Зробив попередні підрахунки. Якщо я буду робити апарат, то для виготовлення його на протязі 8-10 місяців потрібно десь 60 000 грн. Ці гроші підуть на матеріали, деталі і оплату праці. Проте це, скоріше за все, мінімальний бюджет, який не включає виготовлення важливого обладнання (або оренду такого обладнання для проведення досліджень). Деякі прості стенди я буду робити незалежно від спортивного проекту. Але для більш повноцінного аналізу та ефективності тренувань необхідні дорогі прилади та їх частини. Про це я напишу детальніше згодом.
    Стосовно самої концепції машини, то схиляюсь до варіанту з трайком.

    1: трайки заносяться в окрему категорію заліку, тому абсолютний рекорд (133.78 км\год) до них не відноситься. Діючий рекорд для трайків: 117.38 км\год встановлений минулого року на апараті All Overzealous (команда Trisled – Австралія). А рекорд для двомісного трайку тримається ще з 1980-го року – 101.27 км\год (Vector Tandem).
    2: досвід, отриманий під час роботи над гоночним трайком можна використати у подутових веломобілях. У випадку зі стрімлайнером це не можливо, бо одноколійна техніка з обтікачами надто непрактична в повсякденному житті.

    На днях напишу оглядову статтю про категорії перегонів та пошукаю фото рекордних машин.

    – ось тут таблиці діючих рекордів: http://www.ihpva.org/hpvarec3.htm#nom01

  5. Звісно, я також підтримую цю ідею та постараюся бути “в темі”. Допоможу, чим зможу. Відстань та кордони дуже заважатимуть мені безпосередньо приймати участь у побудові гоночного трайка, але я вважаю, що зможу допомогти чімось іншим. Буде гарно, якщо кожен учасник проекту буде займатися саме тією справою, яка йому подобається та виходить краже, ніж у інших.

Залишити відповідь