Подальший розвиток “Колумбу”

"Colombo 31"

“Colombo 31”

Прототип нової моделі.

Детальніший опис буде пізніше. В конструкції знову досить багато дрібних удосконалень із зберженням основних принципів і геометрії.

5 коментарів до "Подальший розвиток “Колумбу”"

  1. На цьому фото ніяких подробиць не видно, тому чекаємо на подробиці.

    Також цікаво дізнатися вагу нової моделі у повній комплектації. Мій “Світанок” у тому вигляді, у якому він був у “Таборі-2015”, важить 21 кг. Підозрюю, що вдосконалений “Колумб” буде важити менше…

  2. Про вагу поки що нічого сказати не можу. Деякі деталі стали трошки легші, але інші набрали вагу за рахунок додаткових елементів. Думаю, що весь фреймсет буде важити близько 12 кг з усіма багажниками. Але точно скажу, коли все зважу. Повна вага лігераду сильно залежить від вибраних комплектуючих, але, наприклад, сучасні інтернет-магазини майже завжди пишуть вагу кожної деталі, тому користувач зможе заздалегідь розрахувати майбутню вагу свого коня, знаючи вагу його деталей.

  3. З суттевих недоліків при експлотації попередньої моделі відмітив неможливість використовувати потужні велофари з широким кутом освітлення (найкращі варіанти) при стандартному кріпленні до Т-подібної консолі переднього перимикача – при використанні відбувалось підсвічення ніг у верхньому передньому положенні, наслідком чого було засліплення відблиском та значна втрата видимості у нічний час.
    ПС В мене велофара 24Вт з трьома світлодіодами Т6 (по 8Вт кожен) обмежене використання можливе тільки на першому режимі – працює 1 світлодіод, в інших випадках переодичне засліплення таке, що важко керувати.
    Бажано перенести консоль під каретку (потребує експеременту) .
    ППС Також для використання для трансформації в електроваріанти бажано розробити бокові багожники іншої будови для кріплення на них коробок з АКБ (відмінність від тих що зараз значно більш вертикальний кут та рівна площина (хоча б частково))

  4. К петлям за которые стягивается каретка, я прикрепил алюминиевую пластину, а к этой пластине фару. но возможно расстояние между шатунами не позволит поставить фару Чебурашка. Такое крепление не дает никакой засветки

  5. Дякую за зауваження! Сам я потужні фари не використовую, тому в мене буває тільки періодичне затемнення проміня від ліхтаря ногами. Але подумаю над варантами кріплення, можливо зйомного, винесеного перед кареткою.

    Я планую відмовлятись від каретки-хомута, переходити до каретки зі стандартною різьбою, тому кріплення доведеться робити якесь інше – не за бонки хомута.
    Доречі, бажаючі зможуть замінити кареточні виноси на різьбові.

Залишити відповідь