Перше сидіння нової форми

Сидіння "Sunrider" №2

Сидіння “Sunrider” №2

Сьогодні витяг перше сидіння з нової матриці. Поверхня ще недосконала (так завжди буває перший час).

Нажаль, не все так класно, як хотілося б. Доведеться шукати якусь окантовку для бортів, бо їх видимі частини не рівні. Думаю, що знайду те, що треба або на автомобільному базарі, або в меблевому магазині.

Сама форма дуже зручна, можна сидіти навіть без комфомата. Найбільш примітим є жолоб під хребет з поглибненям знизу  – під копчик. Думаю, що для цього сидіння товщина підкладки може бути значно меншою, ніж для сидінь попередніх версій.

Спосіб кріплення до рами, тип підголовника, форма і товщина комфомату та інші нюанси будуть виявлятись в ході тестування.

Нове сидення по розміру відповідає №2 :170-180 см (тому, що був відсутній так багато часу в моєму асортименті сидінь).  Під який саме зріст вийшло це сидіння – теж покаже тестування.  Тільки по зросту не можна точно сказати, чи підійде сидіння для людини, чи ні. Тут важливий не скільки сам зріст, скільки довжина тулубу.

Вага сидіння: 1.2 кг, ширина: 32 см (так як і у всіх інших розмірах).

Перші два сидіння №2 будуть використані для сімейного кваду, який має з’явитись приблизно через 2 тижні.

Всі 3 розміри сидінь

Всі 3 розміри сидінь

Всі 3 розміри сидінь

Всі 3 розміри сидінь

Всі 3 розміри сидінь

Всі 3 розміри сидінь

Всі 3 розміри сидінь

Всі 3 розміри сидінь

Всі 3 розміри сидінь

Всі 3 розміри сидінь

Всі 3 розміри сидінь

Всі 3 розміри сидінь

Сидіння "Sunrider" №2

Сидіння “Sunrider” №2

Сидіння "Sunrider" №2

Сидіння “Sunrider” №2

Сидіння "Sunrider" №2

Сидіння “Sunrider” №2

Сидіння "Sunrider" №2

Сидіння “Sunrider” №2

Сидіння "Sunrider" №2

Сидіння “Sunrider” №2

Сидіння "Sunrider" №2

Сидіння “Sunrider” №2

Сидіння "Sunrider" №2

Сидіння “Sunrider” №2

Сидіння "Sunrider" №2

Сидіння “Sunrider” №2

Сидіння "Sunrider" №2

Сидіння “Sunrider” №2

 

 

3 коментарі до “Перше сидіння нової форми

  1. сидіння чудове,а з чого робите? якись пластік чи стеклоткань з епоксидкою

  2. Так, і справді чудова робота!!!
    Коли зберемося у “Таборі велоконструкторів-2015”, будемо просити Олексія, щоб він провів “майстер-клас” по технології виготовлення сидінь та кофрів (а я усе це зафільмую на відео). Практичний досвід Олексія у цих напрямках роботи – просто колосальний!

Коментарі закриті.