Перший запуск стенду для вивчення опору трансмісії

Стенд для досліждення втрат у трансмісії

Стенд для досліждення втрат у трансмісії

Сьогодні вперше запустили, разом з батьком, стенд. Механіка працює без проблем, є можливість перемикати передачі та міняти кут обкатки ролика.

Також є можливість пустити ланцюг напряму без ролика. Електрична частина також працює добре. Потужність мотору контролюється контроллером та ручкою газу, якою можна досить точно налаштувати оберти двигуна. В якості навантаження використаний мотор від мотор-колеса на 1 кВт. Він працює як генератор. До нього підключені 4 автомобільні лампи, увімкнені по парно на 24 вольти, в лампах задіяні по обидві спіралі.

Суть тестів у тому, щоб при однаковій (еталонній) вихідній потужності (контролюється вольтметром на виході) заміряти потужність, подану на мотор. Чим більший опір виникає у трансмісії – тим більша потужність буде потрібна на вході, щоб досягти еталонного значення на виході. По цій різниці можна буде вирахувати опір того, чи іншого додаткового елементу, наприклад віджимного ролика.
Зараз винили деякі проблеми з ватт метром. Його показники сильно стрибають, навіть на холостому ходу. Будемо шукати рішення.

 

DSCF9975

Стенд для досліждення втрат у трансмісії

Стенд для досліждення втрат у трансмісії