З нового тижня починаю одразу кілька проектів.
1 – Сімейний квад. Поки що немає ні 3Д ні фото. Давно назріла необхідність в новому “Народному веломобілі”, тому буду намагатись закінчити все до серпня. Зараз вже готові деякі деталі (консолі коліс).
2 – Моторна каретка на 250 W для дослідів (перевірки міфів та розрахунків стосовно впливу ваги, гуми, розмірів коліс, аеродинаміки). Моторна каретка буде рухати HPV з контрольованою силою, яку можна виміряти за допомогою електричних приладів, що значно простіше (і дешевше), ніж міряти силу людини. Також моторна каретка буде виконувати функції допоміжного мотора в сімейному кваді.
3 – Сидіння нового типу. Нові сидіння мають бути менш трудозатратними у виготовленні, що дозволитиь робити їх дешевшими. Вони будуть мати дещо меншу жорсткість, ніж актуальні євросидіння, але матимусть і свої переваги.
4 – Стенд для випробувань трансмісії. Давно пора розвіяти міфи навколо трансмісії, а саме:
– скільки потужності втрачаєтсья на віджимному ролику?
– як діаметр ролика та навантаження на нього впливають на ККД трансмісії?
– чи правда те, що зношені зірки та розтягнутий ланцюг зжирають більше енергії, ніж нові?
– як впливає наявність підвіски на ККД трансмісії, та яке положення ролику мінімізує такий вплив?
– скільки енергії втрачаєтсья на захисних шлангах?
– на скільки зростає опір ролика зі зіношеним підшипником?
Частина тестів буде проходити з овальними зірками, щоб імітувати пульсацію потужності, яка має місце на реальному велосипеді.
Всі досліди будуть ретельно занотовані та зняті на відео.
Також “у фоні” підготовка до виготовлення наступної серії “Колумб-3”, робота над новим багажником з підножкою, підготовка до Табору Велоконструкторів 2015
З приводу моторної каретки – її потужності (250 Вт) буде явно не достатньо для досить важкого лігераду.
1: Моторна катерка не для лігераду
2: Достатньо чи не достатньо – залежить від поставленої задачі. Але практика покаже.