Повнопривідний електролігерад “Білий лебідь” на базі фреймсету “Колумб-3”

Учасник клубу “Електро-автосам”, що зареєстрований під ніком lu4, створив двомоторний повнопривідний електролігерад, який він назвав “Білий лебідь”. За основу цього проекту був взятий фреймсет “Колумб-3”, пофарбований у білий колір з окремими чорними елементами. Про процес створення цього електролігераду його автор розповідає на форумі клубу “Електро-автосам”. Ось посилання на його тему. До речі, lu4 також зареєстрований і на нашому клубному сайті під тим самими ніком. Також є відео:

8 коментарів до "Повнопривідний електролігерад “Білий лебідь” на базі фреймсету “Колумб-3”"

  1. Замечательное видео и отчёт по ссылке! lu4 Молодец! В отчёте даже данные расхода энергии приведены электролигерада и электровелосипеда .Супер!

    Игорь!Спасибо за это видео и ссылку на отчёт! Очень пригодиться на будущее!Думаю на следующий год поставлю движок на переднее колесо лигера. А в июле этого года готовлюсь прикатить в ваши края,поближе к морю 🙂 Сейчас летаю по окресностям своего района,набираюсь опыта. )

  2. Круто! Буде доповнення до моїх власних тестів по витраті енергії. Значить на цей момент маємо дані про зниження витрати на 1\3 в порівнянні з МТБ.

  3. Я тоже мечтаю, если не в этом, то в следующем году проапгрейдить на электро. Вопрос только не маловажный – в какое колесо лучше ставить движок. По опыту мотор – колеса в переднем колесе велосипеда, могу сказать что годится для прямого пути по асфальту, по лесу и извилистым тропинкам задний привод бул бы предпочтительнее. Для лигерада незнаю даже.

    Так же с типом движка нужно определится – тяжелый бесколлекторный с которым можно довольно резво гонять либо редукторный движек, который компактный и имеет хороший накат, не сопротивляясь педалированию.

  4. Для себя с движком определился:редукторный ,250-350ватт 36-48 вольт,переднее колесо.Во первых накат,плюс если аккум на 48 вольт (10-15ампер)то дальше ход,даже без педалироавния,хотя планирую движком поддерживать скорость 10км плюс давить педали до 25- 30км в общем, или по самочувствию больше или меньше.Почему переднее: на переднем движок плюс заднее с касетой _вездеход!Сзади у мення восьмерик 32-11 и втулка на промах 4 подшибника. накат по сранению с обычнм мтб супер. разогнался и 5 минут можно не давить педали.Осталось подкопить на электро и будет хорошо, брать длинные
    подъёмы,катить при сильном ветре, и уставшим добираться домой.Мечта, но надеюсь сбудеться!
    Рад что пользователю этого Лигерада удалось всё осущесьтвить!

  5. Добрый день !!

    Насколько я вижу, фактически весь велосипед превратился в двигатель и баки )

    Использовать его как транспорт для перевозки чего-либо ИМХО нереально.

    По ТТХ. Какой объем / вес необходим для одного колеса ?
    Сколько стал весить велосипед ? Где храните дома ? Ездите ли на нем на работу ?

  6. Оце такої.
    Тільки но хотів зробити тут тему про свій апарат, а оказується що вона вже тут є.
    В доповнення додаю ще посилань http://www.electra.com.ua/forumelectra/20/4217.html?start=20 та http://escooter.at.ua/forum/9-2128-1
    (у більшості моїх повідомлень теми дублюються але питання до мене й відповіді різні)
    Тепер стосовно електрофікації.
    На сьогодні лігерад зібраній по тимчасовій схемі, АКБ взяті з іншого байку (поки їдуть ті що планував), крім того щоб не морочитися з проводкою та агрегацією – обидва контролера запхнув в аналогічні сумки щоб мати більш-меньш пристойний вигляд (тому здається що бокові багажники заповнені вщент (хоч по правді бокові багжники не дуже пристосовані для розміщення АКБ)).
    Загальні ТХ електролігераду(на сьогодні) – АКБ 2 Х 9,5Ач 46В(12S lipo), мотори – 2 Х МК QQ100 36В з контролерами 14А 48В (сумарна пікова потужніст 1380 Вт), швидкість 36(42) км/ч (100(120)%), пробіг 75 -100км.
    Тепер стосовно запитань:
    Як по мені для лигераду краще передній привід – стабільніше (а ставити на “козла” лігерад все рівно не вдасться).
    По МК, можу порекомндувати, Q100 або 128й, або мини ДД на перед , якщо людина добре їздить на лігераді і потрібна потужність(швидкість) то 1+кВт на задок.
    ПС Якщо є питання то прошу задавайте, що зможу поясню.

  7. “По ТТХ. Какой объем / вес необходим для одного колеса ?
    Сколько стал весить велосипед ? Где храните дома ? Ездите ли на нем на работу ?”
    1) не дуже зрозумів що ви маєте на увазі, але якщо – яку потужність потрібно на яку вагу то після 100 кг бажано мати 500+ Вт (або навіть 1000Вт) довготривалої механічної потужністі, а об”єм та вага МК та АКБ міняється від типу МК та АКБ й місткості АКБ.
    2) вагу спеціально не міряв але лигерад (без електрокомпоннтів) важить близько 22-23кг з ними + 3Х2кг (МК з контролером) +8 кг(АКБ) = 35-40кг
    3) так зберігаю вдома та іноді приїзжаю на роботу – (часто приходиться працювати за 46км від дома тут у пригоді стає лігерад).

  8. Критичною умовою електротяги для лігераду є тип і ємність акумуляторів. Якісні акуми досить дорогі і складають відсотків 70-80 вартості електронабору. А тому необхідно визначитися з можливістю придбати акуми а потім- елдвигуна. Маю елвело, двиг. 500 Вт на передньму колесі. В питанні акумів підхожу без фанатизму, тому і користаю свинцеві- найгірше із можливого. Для лігерада краще передшє моторколесо- із педалями буде повний привод. А взагалі- електровело для коротких ділових поїздок а лігерад із гуманною тягою- для душі, тіла з мокрою спиною і для туризму, хоча…

Залишити відповідь