Ролики натяжка\переключалки на підшипниках

Підшипник в ролику натяжку

Підшипник в ролику натяжку

Під час роботи над дитячим трайком, а саме під час пошуку причини досить тугого ходу трансмісії я виявив, що ролики заднього натяжка створюють суттєвий опір, при чому чим більша швидкість руху ланцюга, тим більший опір.

Для першого трайчика це виявились дуже суттєво, бо там заднє колесо 12 дюймів, і для компенсації малого діаметру довелось поставити наперед велику зірку, що як раз збільшило швидкість руху ланцюга.

На дитячому трайку я вирішив проблему, замінивши стандартні ролики на натяжку на ролики зі старого натяжка «Старт-Шоссе». Там ролики металеві, з загартованої сталі, на насипних регульованих підшипниках.   Хід трансмісії став набагато легшим.   Після цього я задався питанням: чому підшипники не ставлять на сучасні натяжки? Наступною думкою було «А чого б мені самому не поставити туди підшипники?»

Сьогодні купив в Чигирині два закритих підшипника з внутрішнім діаметром 5 мм, зовнішнім – 16. Розібрав натяжок, просвердлив отвори в роликах  свердлом на 15.5 мм, потім трохи зачистив отвори садовим ножем, посадив підшипники, а необхідну ширину між щочкам створив підкладаючи шайби між ними і підшипниками. Вся переробка зайняла близько години.

До переробки

До переробки

Підшипники в роликах натяжку

Підшипники в роликах натяжку

Підшипники в роликах натяжку

Підшипники в роликах натяжку

DSCF9717

Модернізований натяжок

Модернізований натяжок

Підшипник в ролику натяжку

Підшипник в ролику натяжку

Точно не можу сказати, чи відчув я покращення в легкості ходу. Здається, що педалі назад обертаються легше, ніж раніше. Але для мене головний плюс переробки – ресурс роликів і той факт, що відпала необхідність змащування роликів. Останнім часом я багато їжджу грунтами, і змащені вузли одразу набирають пилюки.

3 коментарі до “Ролики натяжка\переключалки на підшипниках

  1. Скільки коштував один підшипник?
    І як що є, то його назва 🙂

Коментарі закриті.