Дискові гальма на недисковій вилці

DSCF9467

Процес переробки німецької вилки під дискові гальма:

Перед приварюванням кріплення для суппорту.  Ногад вилки обмотана мокрою ганчіркою. Після накладання шву одразу притис до нього ганчірку.

Перед приварюванням кріплення для суппорту. Нога вилки обмотана мокрою ганчіркою. Після накладання шву одразу притис до нього ганчірку.

DSCF9466

Загальний вигляд вилки

Загальний вигляд вилки

Переробка завершена

Переробку завершено

Незвичайна (як на мене) конструкція вилки. Пружини розташовані зверху (під гумовими гофрами). Мабуть це дозволяє зробити напрямляючі втулки  більш довгими.   Вилка хоча і була у використанні десь в Германії, але до мене потрапила у чудовому стані.   Вже встановов її на свій  лігерад, по безрізьбовій технології.

Незвичайна (як на мене) конструкція вилки. Пружини розташовані зверху (під гумовими гофрами). Мабуть це дозволяє зробити напрямляючі втулки більш довгими. Вилка хоча і була у використанні десь в Германії, але до мене потрапила у чудовому стані. Вже встановов її на свій лігерад, по безрізьбовій технології.

4 коментарі до “Дискові гальма на недисковій вилці

  1. вот это дело . может тоже перейду на дисковые

  2. Напишіть обов’язково враження від використання нової вилки 🙂 Особливо під час гальмування 🙂

  3. Дуже цікавий досвід та корисна інформація. До того ж тепер зрозуміло, що така переробка зовсім не складна. Мабуть, багатьом ентузіастам це допоможе.

    А от особисто я ще й досі користуюсь звичайними вібрейками. Переходити на “диски” не бачу резону, у першу чергу з економічної точки зору. Обладнання для дискових гальмів (каліпери, диски, втулки) коштує значно дорожче від компонентів для вібрейків. А ефективності гальмування вібрейками завжди достатньо при “туристичному” стилі їзди. Єдина перевага, яку мають “диски” та не мають вібрейки – же можливість встановлювати на одну й ту ж вилку колеса різних розмірів…

  4. Користуюся обома системами гальмування, на велосипедах та веломобілі… Дійсно, v-brake дешевший і різниці при гальмуванні майже не відчувається, але не забувайте про зношення ободів, які з часом доведеться міняти, а це теж не дешево, особливо коли йдеться про подвійні алюмінієві…

Коментарі закриті.