Лігерад “Nusume” (передній привід з нерухомою кареткою)

hIAMW73GHTg

Привіт усім! Мене звати Андрій, я з Полтавщини, живу поруч з містечком Велика Багачка.
З дитинства цікавився різним легким транспортом та саморобками, минулого року після річного вивчання різних сайтів, таки наважився спробувати лігерад.


Nusume (з мови na’vi) – вивчаючий, дослідник.
Купив запчастин, на початку минулого літа зробив його раму за пару тижнів, хотів передньопривідний, але з легким керуванням, тому спинився на варіанті без віджимних роликів, до того такий же привід я не бачив ніде по інтернету, тому робив усе на свій ризик, минулого року катався на нефарбованому лігераді, по суті діла рама з колесами і все, навіть не планував що візмусь за закінчення, та цією зимою, після 900км минулого сезону з середини літа так вирішив що дороблю.
Старих фото не буду додавати, там особливо нічого дивитися, напишу лиш що лігерад вийшов повною вагою на фото, майже 21кг, база 1,47 та регулювання сидіння під зріст та нахил спинки, налаштовується нахил керма, грязеві щитки та міцний багажник. Використовую лігерад як основний транспорт, ніразу не пожалкував що пересів з мтв на лігерад)

Мій лігерад доволі простий, на каркас сидіння була використана 6мм катанка, вигин робив більш-менш по рекомендаціям щоб була підтримка поперечного та плечового поясів. Тоді каркас сидіння був обтягнутий хрест-навхрест капроновими туго натягнутими смужками,тоді 2см поролону та штучна шкіра. На рамі під сидіння були просверлені отвори під гвинти на 13, це дало змогу совати-регулювати сидіння під зріст пілота та нахил спинки.

Багажник виготовлений із 8мм катанки, по ділу там дві дуги як цифра 7, між боками якої уварені поперечини.

Несуча труба 30х50, довжина близько метра (на відео в кінці є креслення, там майже усі розміри), за сидінням дюймова труба в півметра, між ними кут 115-120*, рульова колонка із корпуса старого мото-аммортизатора.

Вилка від вела часів ссср, вона була вкорочена та нерівномірно розсунута, бо збоку стала касетта, на вилці наварено вухо під шарову кермової тяги та пластинка на якій кріпиться перемикач, як на мій досвід то мені 6 передач з ведучим в 24″ достатньо щоб виїзжати на підйоми в 12% та достатньо швидко їхати на рівному. До речі за шарові, вони зі старої інвалідної коляски та під різьбу на 13.

Кермо аватар, кріпиться в виносі зробленому із звичайного, до якого приварений шток з кріпленням шарової та гайка з лівою різьбою, нею винос прикручується до рульвої в рамі, вона ж зроблена із половини осі з педалі та половини втулки, стоїть підшпипник знизу, а з кінця вона заварена, люфт мінімальний.

Незважаючи на те що багато заліза, повна масса як на фото майже 21кг, ніби не так страшно, та я виніс ще один висновок, такі речі як багажник бажано робити знімними, як мінімум потім зручніше все зачищати-вирівнювати.

Минулого року з літа і до холодів я накатав трішки більше 900км, зараз катаю уже тижнів три, пробіг в цьому сезоні уже 275 кілометрів.
Та все ж я досяг свого, я хотів спробувати що таке лігерад, жалкую що не спробував раніше)
xqsNMlobBzw o9YtpLxWe9A IfmIn37YI_Q hUf8Dra7Wu4 hIAMW73GHTg 31bt3Lix8Ik

14 коментарів до “Лігерад “Nusume” (передній привід з нерухомою кареткою)

  1. О, перший лігерад з таким приводом в Україні, на скільки мені відомо! І як відчуття? ЧИ немає реакції на педалювання? Не пробуксовує на підйомах?

  2. Реакція мінімальна, я помітив що вона більша лиш коли цеп іде в перекос, наприклад на найменшій зірочці, але й тоді вона не заважає, так, ледве відчутна, це все дрібниці порівняно з тим що привід на ділі простий та зручний, лиш круті ліві повороти треба проходити обережно, а так проблем не виникає. На підйомах так, інколи буксує та коли поверхня чиста, без піску-щебню то проблем нема. Відчуття, ну я не спеціаліст, другого лігерада вживу я ще не бачив, по відчуттям мій лігер літає, інколи невистачає підвіски та терпимо, порівнянно з мтв яким я їздив раніше – лігерад значно зручніше на більшості моїх маршрутів, а також мене вже не спиняють сильні вітри)

  3. Nusume – вивчаючий, дослідник (з мови na’vi), я довго думав щодо назви, та з дитинства захоплювався легким транспортом, єкотехнологіями, дослідженнями.

  4. Шарніри мені підігнав знайомий, від старої інвалідної коляски, корпус їх не вариться (я так одну з трьох спалив), яблуко з різьбою на 13, яблучко кріпиться в корпусі в пластиковому стаканчику та фіксується страховочним кільцем. Ось детальне фото шарової на виносі – http://i58.fastpic.ru/big/2015/0413/1e/15304ce8d51109d27af7eafd375b871e.jpg

  5. Если хочется чтоб ехал как подвес и не дребезжал по щебню, колдобинам, то можно баллонные покрышки Биг Эпл поставить, но это слики подходят только для сухой погоды.
    У меня как бы обычные, но с очень мягкими вставками из резины как от камеры по бокам, если не ошибаюсь – Schwalbe Hurricane. Тоже очень мягко стало по сравнению с обычными дубовыми покрышками. Если качать до 2-2.5 атм, отлично смягчают мелкие неровности.

  6. А чому йому тріщати?)) Котится тихенько, пісок-камінці скриплять под колесами, ну і вітер шумить, колеса на 2,125″ обидва та під 4,6 атмосфер, накачую 3,5-4 и їде шикарно й трусить на середненькому асфальті терпимо.

  7. Цікава та незвична конструкція, можна сказати “експериментальна”, та при цьому перший експеримент виявився вдалим. Я теж досі не зустрічав аналогів ось такого приводу. Треба сказати, що це рідкість – коли зацікавлений ентузіаст створює свою першу конструкцію, до того ж нового, невипробуваного типу, та при цьому створений апарат відразу нормально їзде. Тому я хочу привітати тебе, Андрію, з дуже вдалим дебютом! До того ж я бачу, що “Nusume” має великі резерви у плані його удосконалення. Єдине, що хочу спитати – який найменший реальний радіус повороту виходить у цього лігерада?

  8. Спасибі за гарний коментарій, так, ви цілком праві, я створював цей лігерад саме як єксперемент “спробувати лігерад”, і в мене ніби вийшло.
    Сьогодні я їздив в Миргород, туди й назад приблизно 90 кілометрів шляху, з Миргорода я виїхав в 12 годин, і в 12-50 був у Великій Багачкі за 25 кілометрів, приблизно половину шляху був зустрічно-боковий вітер ну і за рельєф не треба забувати, штук шість затяжних підйомів. Після невеликого відпочинку у В-Багачкі я виїхав з неї у 13-15 і в 13-50 був уже в своєму селі майже за 15 кілометрів, більшість часу знову ж зустрічно-боковий вітер, ніби непоганий час для дилетанта враховуючи наші рельєфи.
    І за радіус, ліві повороти проходяться трохи гірше правих, лівий поворот на дорозі завширшки в два метри та під 90 градусів я проходив нормально накатом, радіус метрів три. Праві краще проходяться, направо обережно можу розвернутися на 180 на двухполосній дорозі, тобто розвернусь метрах на п’яти. Поскільки я вкладаюся в усіх поворотах в селі та місті мене повністю влаштовує.

  9. Прикольний получився, у мене руль похожий, але я кріпив над трубою так як у мене трайк нижщий і щоб не заціпив ним нічого
    А як на поворотах вдається крутити, яб не зміг мабуть так як там все в іншому куті положення педалей?

  10. /А як на поворотах вдається крутити, яб не зміг мабуть так як там все в іншому куті положення педалей?/
    Тобто? Педалі-каретка залишаються нерухомо, заломлюється цеп, просто кручу обережно і все норм. Сьогодні проїхав 35 кілометрів та купив у знайомого пару коліс, загальний пробіг за три тижні 400 кілометрів.

Коментарі закриті.