Сьогодні здійснив першу поїздку по-теплій погоді. Хоча в обидва боки їхав з вантажем, все ж дорога зайнала тільки трохи більше часу, ніж той же шлях на лігераді. Відсутність передньої підвіски дуже дається в знаки, зменшуючи комфорт, але в цілому їхати можна. Знову переробив кермо – збільшив чутливість, щоб бути більш маневреним. Цікаво, що це не спричинило суттєвого погіршення керування на великій швидкості. Схоже, що критичним є саме легкість повороту керма і правильні кути встановлення коліс, а не довжина керівних важелів. Окрім того, величезне значення для трайку, як виявилось, має жорсткість задньої вилки на скручування, бо недостатня жорсткість призводить до заносів заднього колеса. На трайку це відчувається набагато сильніше, ніж на лігерадах.
Мені вдалось домогтися повного контролю, навіть на ямках на великій швидкості, завдяки збільшенню жорсткості рами саме на скручування (накладками), налаштуванням керма та використанням гумового амортизатору. Потроху починаю робити нову версію трайку з підвіскою «Макферсон» і консольним кріпленням заднього колеса.
Супер, дальнобій)) А як грунтовкою, по ширині нормально поміщається?
Цікаво, а що у пакунках? Невже той самий білий фреймсет із попередньої статті?
60 км це не дальнобій, хоча займає досить багато часу через сильний рельєф.
Ширину, хотілося б ще меншу, але це вже буде занадто. Вже і так є певні обмеження при поворотах. Але, якщо робити трайк ще нижчим, і змиритись з тим, що радіус розвороту буде метрів 20, то можна було б зроити колію не 62 см, а десь 50.
Велодоставка в дії 🙂 Туди – посилку, назад – продукти і трубу для водопроводу.
хорошая машинка вырисовывается, неплохая платформа для кузовного трайка. надеюсь скоро сам все пощупать
Это всё изначально затевалось как прототип для кузовного трайка. Когда будет новое сидение, то можно будет сделать весь веломобиль на 5 см ниже, чем сейча с.
Мой друг из Голландии знаком с создателем одного из лучших веломобилей, говорит, что может по-спрашивать у него что меня интересует по конструкции. Ещё интересное дело – европейцы начали увлекаться 4-х колёсными схемами… Ещё не до конца понял чем именно это их привлекает. Но сразу две ведущие фирмы начали разработку кузовных одноместных 4-х колёсников.
Ну, а мы, пока что, следуем за 3-х колёсными.