Новини з майстерні

Сидение_SUN#31

Наближається до завершення робота по серійним “Колумб-3”. Сподіваюсь, що через тиждень все завершу остаточно, після чго почну реалізовувати амбітні плани на 2015 рік, серед яких:

– Виробництво багажних кофрів і щитків;

– Розробка сидіння нового зразка;

–  Продовження і зваершення роботи по повнопідвісному трайку;

– Виготовлення прототипу 2-місного веломобіля нової схеми;

– Виготовлення 2-місного дитячого трайку та активного прицепу;

– Підготовка до серійного виробництва трайків;

– Виготовлення прототипу повного обтікача для трайку;

 

А також підготовка до проведення Табору Велоконструкторыв 2015.

DSCF8729 DSCF8730 DSCF8731 DSCF8732

11 коментарів до “Новини з майстерні

  1. класс! ждем новых ништяков 🙂 и усиленно готовимся к слёту Велоконструкторыв 2015 )))

  2. Планів дійсно море, та ми у вас віримо й бажаємо успіхів)

  3. Олексію, твої розробки та твої плани, як завжди, вражають! Я також приєднуюсь до побажань успіхів та нових досягнень!
    Шкода, що усі ми (ентузіасти HPV) живемо далеко один від одного та не можемо збиратися частіше, аніж один чи два рази на рік. Та й допомагати один одному нам теж досить проблематично із-за віддаленості. Особисто я б із радістю прийняв участь у якомусь колективному проекті стосовно створення HPV-техніки, якби випала така нагода…

    Тепер питання суто технічне. Наскільки я розумію, 3D-ескіз сидіння, який стоїть у заголовку цієї статті, призначений виключно для трайків, чи це буде новий універсальний тип сидіння, у тому числі для лігерадів?

  4. Нове сидіння більше підходить саме для трайків, тому що не має великих виступаючих ребер жорсткості знизу, а ці ребра не дозволяють опустити сидіння повністю на раму трайка. Тому, наприклад, на “Універсалі” сидіння на 5 см вище, ніж могло б бути. Для лігерадів такі відмінності не дуже суттеві. Але нове сидіння, якщо все вийде добре, має бути трохи дешевшим у виготовленні (що дозволить і знизити ціну). З недоліків вже ясно, що воно буде менш жорстким, але я маю надію, що воно буде достатньо міцним, що обиратися на раму тільки в двох точках, так само як євросидіння, які я роблю зараз.

  5. Доброго дня. Цікавлять трайки, чи є вже приблизний розрахунок скільки буде коштувати дорослий та дитячий? А що за двомісний веломобіль? є вже якісь схеми? Дякую.

  6. По цінам нічого не відомо. Ті прототипи, які є зараз, ще далекі до серійних зразків. По дитячому: не збираюсь робити їх на продаж. Такі речі потребують обов’язкової сертифікації. Про двомісний веломобіль нічого не розкажу, поки не буде що показати 🙂

  7. ну мене серійні в принципі не дуже цікавлять, я навіть готовий увійти в долю у розробці прототипу… в обмін на перший екземпляр 🙂 Головне знати скільки це буде клштувати і скільки на це піде часу, щоб відпрацювати всі нюанси… Ви про таке не думали? Що стосується сертифікатів на дитячі – в індивідуальному порядку можна замовити? Бо нам наприклад при трьох дітях пару маленьких трайків на 5-7 років дууууже потрібні )))

  8. Справа в тому, що трайки мають бути розділені на дві категорії – відкриті трайки і шасі для закритого веломобіля. Конструкція у них має бути різною. Спершу я думав, що можна робити відкриті трайки з підвіскою “макфкрсон”, але араз розумію, що це погана ідея. Макферсон підійде тільки для закритих веломобілів. Отже необхідно розробляти паралельно дві моделі трайків, на що в мене немає ресурсів. Тому я спершу берусь за “макферсона”, щоб зробити прототип веломобіля, а потім почну займатись відкритими трайками з підвіскою на “А” – важелях.

    Стосовно дитячих, то, думаю, щось вирішимо ближче до літа.

  9. тобто в першу чергу буде розроблятися двомісний закритий веломобіль? Та це ж круто :))) а є вже якісь малюнки, вартісь приблизну ще не розраховували? А активний причеп можна буде до ньього причепити? Нам би якраз такий велопоїзд на сімейні виїзди був би доречний… особливо якщо на нього можна навантажити все що потрібно для багатоденного переходу…

Коментарі закриті.