Готую до презентації. Підписані фото:
Загальний вигляд “Колумб-3” (26*26)
Нова конструкція коромисла для захисних шлангів. Дозволяє знімати ролик без знімання коромисла. Крім того його легко підігнути для налаштування оптимальнго положення (висоти) цепа. Зроблено з нержавіючої сталі.
Нове кріплення бокових багажнікв. Тепер тільки передні кріплення суміщені з кріпленнями сидіння.
Розбірна рама. Розбірний вузол трохи іншої конструкції – внутрішня труба тепер залишається в рамі, а не в задній трубі. Це зменшує вірогідність потрапляння вологи всередину.
Нове кріплення бокових багажнікв. Тепер тільки передні кріплення суміщені з кріпленнями сидіня.
Переднє кріплення сидіння і бокових багажників
Заднє кріплення сидіння і бокових багажників. Завдяки пазу сидіння легше встановлювати.
Кріплення консольного багажника
Нижній упор амортизатора
Хомут керма-“хом’яка”
Регульювання довжини керма
Кареточний винос з кріпленням для ліхтарів
Кріплення для ліхтарів
Зажим каретки. Болти рознесені далі один від одного, ніж у попередніх версіях.
Зажим каретки. Болти рознесені далі один від одного, ніж у попередніх версіях.
Дропаути
Шарнір керма. Нові прокладки з натуральної шкіри не довзволяють керму розхитуватись з часом. Кермо відкидаєеться з певним зусиллям, яке можна регулювати, затягуючи болт.
Відкинуте кермо
Нові широкі липучки
Також знімаєтсья і подушечка з підголовника
Еволюція виносів
Еволюція виносів
Варіант пакування
по фирме! не знал бы – сказал бы заводской. уже хочу потестить . вот только руль смущает … а на него реально аватар ставить?
Так ты ж тестил в прошлом году. Геометрия 100% та же. Аватар можно будет. Я уже близок к его разработке. Основная трудность – крепление к передней вилке.
ну я вижу два варианта крепления , к вилке напрямую и к раме с тягой на вилку. а насчет ” тестил, так я же с хомяком нормально не проехал, тем более этот хомяк шире, наверно удобнее…
Просто красень
Чудово! Якість виконання наближена до заводських апаратів.
А я вже побачив для себе деякі цікаві та корисні дрібнички 🙂
Хорош!
Красота!)
Очень красивый лигерад получился, поздравляю,Алексей, с отлично проделанной работой!
По поводу руля вот хотел бы только спросить. Будут ли у руля супермен или аватар какие то преимущества по сравнению с хомяком на пересеченной местности? Хомяк довольно таки удобен на трассе, можно одной рукой рулить но вот по грунтовке, в лесу – где мало мальский песок лигерад начинает носить.
Лигерады всегда хуже вертиклаьных управляются на песке и льду. Причина в ограниченной возможности баланса телом относительно велосипеда. Преимущество руля “Супермен” здесь в том, что на нём можно виснуть и, таким образом, больше управлять своим весом на велосипеде.
Другие рули точно будут, как только созреет концепция. “Супермен” будет в этом году, после доводки трубогиба. А “Аватар” – после отработки нескольких других тхнологий.