“Колумб-3” – відмінності нової версії (чернетка)

Готую до презентації.   Підписані фото:

Загальний вигляд "Колумб-3" (26*26)

Загальний вигляд “Колумб-3” (26*26)

Нова конструкція коромисла для захисних шлангів.  Дозволяє знімати ролик без знімання коромисла. Крім того його легко підігнути для налаштування оптимальнго положення (висоти) цепа

Нова конструкція коромисла для захисних шлангів. Дозволяє знімати ролик без знімання коромисла. Крім того його легко підігнути для налаштування оптимальнго положення (висоти) цепа. Зроблено з нержавіючої сталі.

Нове кріплення бокових багажнікв. Тепер тільки передні кріплення суміщені з кріпленнями сидіння.

Нове кріплення бокових багажнікв. Тепер тільки передні кріплення суміщені з кріпленнями сидіння.

Розбірна рама. Розбірний вузол трохи іншої конструкції - внутрішня труба тепер залишається в рамі, а не в задній трубі. Це зменшує вірогідність потрапляння вологи всередину.

Розбірна рама. Розбірний вузол трохи іншої конструкції – внутрішня труба тепер залишається в рамі, а не в задній трубі. Це зменшує вірогідність потрапляння вологи всередину.

Нове кріплення бокових багажнікв. Тепер тільки передні кріплення суміщені з кріпленнями сидіня.

Нове кріплення бокових багажнікв. Тепер тільки передні кріплення суміщені з кріпленнями сидіня.

Переднє кріплення сидіння і бокових багажників

Переднє кріплення сидіння і бокових багажників

DSCF8834

Заднє кріплення сидіння і бокових багажників. Завдяки пазу сидіння легше встановлювати.

Заднє кріплення сидіння і бокових багажників. Завдяки пазу сидіння легше встановлювати.

Кріплення консольного багажника

Кріплення консольного багажника

Нижній упор амортизатора

Нижній упор амортизатора

Хомут керма-"хом'яка"

Хомут керма-“хом’яка”

Регульювання довжини керма

Регульювання довжини керма

Кареточний винос з кріпленням для ліхтарів

Кареточний винос з кріпленням для ліхтарів

Кріплення для ліхтарів

Кріплення для ліхтарів

Зажим каретки. Болти рознесені далі один від одного, ніж у попередніх версіях.

Зажим каретки. Болти рознесені далі один від одного, ніж у попередніх версіях.

Зажим каретки. Болти рознесені далі один від одного, ніж у попередніх версіях.

Зажим каретки. Болти рознесені далі один від одного, ніж у попередніх версіях.

Дропаути

Дропаути

Шарнір керма. Нові прокладки з натуральної шкіри не довзволяють керму розхитуватись з часом. Кермо відкидаєеться з певним зусиллям, яке можна регулювати, затягуючи болт.

Шарнір керма. Нові прокладки з натуральної шкіри не довзволяють керму розхитуватись з часом. Кермо відкидаєеться з певним зусиллям, яке можна регулювати, затягуючи болт.

Відкинуте кермо

Відкинуте кермо

Нові широкі липучки

Нові широкі липучки

Також знімаєтсья і подушечка з підголовника

Також знімаєтсья і подушечка з підголовника

Еволюція виносів

Еволюція виносів

Еволюція виносів

Еволюція виносів

Варіант пакування

Варіант пакування

9 коментарів до ““Колумб-3” – відмінності нової версії (чернетка)

  1. по фирме! не знал бы – сказал бы заводской. уже хочу потестить . вот только руль смущает … а на него реально аватар ставить?

  2. Так ты ж тестил в прошлом году. Геометрия 100% та же. Аватар можно будет. Я уже близок к его разработке. Основная трудность – крепление к передней вилке.

  3. ну я вижу два варианта крепления , к вилке напрямую и к раме с тягой на вилку. а насчет ” тестил, так я же с хомяком нормально не проехал, тем более этот хомяк шире, наверно удобнее…

  4. Чудово! Якість виконання наближена до заводських апаратів.
    А я вже побачив для себе деякі цікаві та корисні дрібнички 🙂

  5. Очень красивый лигерад получился, поздравляю,Алексей, с отлично проделанной работой!
    По поводу руля вот хотел бы только спросить. Будут ли у руля супермен или аватар какие то преимущества по сравнению с хомяком на пересеченной местности? Хомяк довольно таки удобен на трассе, можно одной рукой рулить но вот по грунтовке, в лесу – где мало мальский песок лигерад начинает носить.

  6. Лигерады всегда хуже вертиклаьных управляются на песке и льду. Причина в ограниченной возможности баланса телом относительно велосипеда. Преимущество руля “Супермен” здесь в том, что на нём можно виснуть и, таким образом, больше управлять своим весом на велосипеде.

    Другие рули точно будут, как только созреет концепция. “Супермен” будет в этом году, после доводки трубогиба. А “Аватар” – после отработки нескольких других тхнологий.

Коментарі закриті.