Випробувальна поїздка на 35 км

DSCF7922

Вже близько тижня в нас тримається не зимова погода. Але сьогодні було навіть трохи сонячно, що дозволило мені випробувати змінену конструкцію рульової системи. Також випробував овальну зірку від Володі (bent.lv)

Зміни були внесені для подолання нестабільності на великій швидкості. Про всяк випадок я встановив старий автомобільний відеореєстратор, щоб знімати процес на відео для подальшого аналізу. Але головним критерієм, звичайно, була моя оцінка по відчуттях. Минулого разу на спусках я зовсім не відчував себе комфортно, трайк постійно кидало в боки, і втримати його на прямій було важко.

Перше, що я зробив – встановив стандартні рульові підшипники замість втулок у шворні. Втулки були зроблені як додаток до підвіски на випадок її відмови, їх мало вистачити тільки нате, щоб доїхати додому, тому колеса наних повертались важкувато. На малій швидкості це не спричиняло ніяких проблем. Але коли на великій швидкості треба робити дуже точні і незначні повороти, ось тут проблеми були.

Друге – збільшив співвідношення кермових важелів (більша амплітуда на ручках і менша – на тягах). Також збільшив довжину самих важелів. Зараз сідати і вставати трохи незручно, але це легко виправити. Головне те, що зміни дали позитивний ефект – трак був повністю контрольований на швидкості близько 50 км\год. Керування стало більш м’яким. Але мінімальний радіус розвороту зріс через те що важелі доходять до протилежних упорів раніше, ніж у минулому варіанті.

DSCF7926 DSCF7925 DSCF7924

Також зробив кілька красивих, зовсім не зимових фото, та зняв два відео. Але якість відео погана.

Усього проїхав близько 35 км у похуках підходящої гірки.  Наступного разу поїду в Чигирин, там спуски ще крутіші і довші.

Овлаьна зірка сподобалась. Треба більше проїхати  з нею для подальших висновків.

DSCF7923

DSCF7927

DSCF7920 DSCF7917

Відео 1: Швидкісний спуск

 

Відео 2 (прискорене) – Гравійні підйоми

5 коментарів до “Випробувальна поїздка на 35 км

  1. Так, висновки досить цікаві. З приводу керування трайком хочу запитати от що: чи можна коригувати траєкторію руху трайка на великій швидкості за допомогою відхилень корпуса пілота, не чіпаючи кермових важелів? Так зазвичай буває на двоколісному мотоциклі – знаю це завдяки своєму особистому досвіду. І тепер мені цікаво, чи впливає зміщення центру ваги трайка на його траєкторію руху на великій швидкості.

    А ще мене здивувала стабільність відео, знятого під час швидкісного спуску. Не схоже, що це відео оброблялося якоюсь програмою для стабілізації. Цікаво, у чому тут справа – у гарній дорозі, у роботі підвіски чи у конструкції кріплення відеореєстратора?

  2. Трайк керується тільки важелями. Відхилення корпусу не впливають на керування, у всякому випадку поки не встановлена передня підвіска. Якщо качатись в кріслі, то це викликає деякі зміщення, але я думаю, що причина в заносах заднього колеса.

    Відео стабільне дякуючи хорошій дорозі в жорсткй фіксації камери. На поганій дорозі все трясеться досить сильно. Хоча, відео і там стабільне, просто видно, що весь трайк хитається і трясеться. Я зберіг весь запис поїздки, щоб потім порівняти рівень вібрації з новим відео, знятим уже після встановлення передньої підвіски.

    І ще, якість відео така погана через забруднений і подряпаний об’єктив. На наступний день мені вдалось його відполірувати, так що наступні відео мають бути кращими.

  3. Здравствуйте Алексей. Каковы ваши впечатления от овальной звезды? Как с ней прохождение подьемов?

  4. Слишком мало проехал, чтобы сказать легче или не легче. Ощущения интересные, мне понравилось. В любом случае стоит помнить, что никаких “халяв” она не даст и не может дать. Единственный источник энергии на велосипеде – человек, так что нельзя повысить мощность за счёт чего-то кроме увеличения усилий. Но ноги работают немного иначе с овальной звездой. Больше времени под нагрузкой и меньше на мёртвых точках. С одной стороны это хорошо, с другой – больше напряга. То есть для спортивной езды овальная звезда точно хороша, а вот для неспешной – может и нет. Но это сугубо личные впечатления.

  5. Ясно, спасибо. Подумывал и себе к сезону поставить… если получится.

Коментарі закриті.