Сніжний велокур’єр

DSCF8022

25-го грудня і сьогодні (29-го) я їздив до Чигирина на «Універсалі».

Перша поїздка була по мокрій погоді, друга – по хуртовині. В цілому все більше звикаю до трайку, виявляється, його проходимість значною мірою залежить від навичок водія, вміння вибирати оптимальну траекторію на бездоріжжі, плавно обертати педалі, вірно підбирати передачі.

По свіжому снігу трайк, звісно, йде набагато важче. В переметах інколи навіть доводилось перемикатись на першу передачу на рівній місцевості, бо колеса провалювалися в сніг, а заднє – заривалось. При чому, якщо зранку снігу було ще небагато, то ближче до вечора його ставало все більше. Під кінець шляху я так часто перемикався на першу передачу, що навіть встановив анти рекорд середньої швидкості на 52 км шляху – 9.8 км\год.  Половину останніх підйомів штовхав трайк, бо снігу насипало вже більше 5-ти см, а ще й з вітром він розподілявся по дорозі нерівномірно. На відкритих ділянках взагалі асфальт був без снігу, а на закритих лісом і посадками було повно снігу і перемети. Сніг йшов постійно, але не надто мені заважав, дякуючи шолому. Все це при морозі -7. Я не скажу, що сильно втомився за час такої подорожі, бо не створював собі великі загрузки. Якщо бачив, що швидко їхати не виходить – просто їхав повільно. Завданням було виконання доставки, з чим успішно впорався. Дякуючи лежачому положенню і відсутності необхідності тримати рівновагу, трайк дійсно виграє по економічності фізичних сил під час їзди у важких умовах, перед лігерадом, не кажучи вже про вертикальний велосипед, де я мав би 5 годин сидіти на сідлі, підставляючись вітру, снігу і морозу. Так я хоча б зручно лежав : )

А в передостанньому виїзді намагався піднятись на вкритий грязюкою підйом, де колії ще сильно нахилені вправо. Не вийшло, саме через нахил колій, праве колесо зісковзувало в канаву, і я перевертався. Тому довелось там штовхати, помісити багно.

DSCF7999

Відео  з першої поїздки (25 грудня) ще до снігу.

 


  Фото з поїздки 29 -го грудня

DSCF8020 DSCF8022 DSCF8025


Відео з поїздки 25-го грудня:

Монтоване відео:

Повний шлях (19 хв, приксорено в 15 разів):

Відео повного шляху робив для аналізу розподілу часу на підйоми, спуски і рівнини. Прискорене відео дозволяє чіткіше уявити всю картину рель’єфу, а також, чи варто їхати короткими доргами і місити там грязюку 🙂


 

  Фото з поїздки 25 -го грудня:

DSCF7986 DSCF7988 DSCF7992 DSCF7994 DSCF7996 DSCF7997 DSCF7998

Всіх з наступаючим!

6 коментарів до “Сніжний велокур’єр

  1. Привет Алексей! Ускоренное видео смотрится прикольно, мне понравилось! А насчет езды по снегу, когда-то давно в инете видел короткие лыжи, крепились двумя ремешками прямо на покрышки. быстро снимались и ставились.

  2. Без металевих шипів, з розвинутим протектором. Але на свіжому снігу від металевих шипів не було б ефекту. Вони не дістануть до твердої поверхні. Подивимось, що буде, коли сніг перетвориться на кригу, після утрамбовування колесами автівок.

  3. Согласен.
    Когда будет возможность протестировать трайк с металлическими шипами, по возможности опишите эффект. Мне кажется, ехать будет немного сложнее, но меньше пробуксовок и скольжения.

Коментарі закриті.