Підвіска “Makferson” для веломобіля

analiz2

Всім нам відомо, що європейці використовують саме підвіску “Макферсон” на своїх веломобілях. Я вирішив повторити їх досвід, і наштовхнувся на багато невідомих для мене речей і особливостей.

Проте планую розібратися у всьому і згодом написати більш детальну статтю про цю підвіску.  А поки що поділюсь тим, що вдалось з’ясувати на цей момент:

Аналіз

Аналіз

Шкворні\стійки у цієї підвіски не мають нахилу (перпендикулярні землі при вигляді збоку). Але ось шкворня має нахил з арахунок зміщення нижнього шарніру вперед.

Опорні трикутники розташовуються в горизонталній площині, так само як і елементи рульової трапеції.

Стабілізація руху досягається не нахилом шкворня, а зміщенням самої осі колеса назад від осі шкворня.

 

Всі мої висновки можуть бути помилковими, треба перевіряти на практиці і читати більше теорії.

Далі буде!