Залишаються лічені дні до завершення велосезону 2014.
Можливо комусь буде цікаво,але для мене цей рік був відкриттям нової велотехніки – лігераду.Мені завжди подобались невеликі велоподорожі “вихідного дня” до інщих міст,на природу,і робив це на звичайному велосипеді дорожнього типу марки КТМ.Згадую,як тяжко було їхати по 8 – 10 годин,а на другий день ще все боліло.
Коли побачив на сайтах HPV техніку,то зрозумів,що це обов’язково треба спробувати.Почав створювати лігерад,можливо дещо незвичний (була публікація на нашому сайті в жовтні місяці),але мені було цікаво випробувати його можливості.Таким чином з’явився лігерад, який отримав назву “Комфорт-01”.Його зовнішній вигляд поки що не такий естетичний, але процес удосконалення продовжується, на цьому етапі намагаюсь зробити його більш функціональним, як приклад,захист від дощу, який легко монтується і важить не більше 300 г.
В ці дні показник велокомпютера наближається до позначки загального пробігу 4000 км і це дає підставу зробити деякі висновки. По-перше, цей транспортний засіб вирішив багато недоліків звичайного велосипеда, і подорожі стали цікавішими, з меншими фізичними навантаженнями, одним словом свою назву лігерад виправдав. По-друге, це можливість не припиняти улюблені “покатушки” у негоду. В кінці грудня, під час чергової велопрогулянки, падав дощ і був поривчастий вітер, мені назустріч їхав велосипедист. Я йому поспівчував, тому що в мене є лобове скло із склоочищувачем і захист від дощу, а у ньго нічого. По-треттє, це цікаві подорожі, зустріч з людьми, молоддю, які цікавляться такою технікою.А на питання:”Що це таке?”,відповідаю – “вєлік”, хоча трохи незвичний. Подив викликає у всіх коли кажу, що проїхав за день сотню і більше км, а як треба розганяю лігерад до 50 км/год. Запам’ятались мої подорожі майже до всіх районних центрів Волині, до митного переходу “Ягодин”,що на кордоні із Польшою. Декілька разів їздив на відпочинок до озера “Світязь”, – майже 100 км в один бік, і намагався кожну подорож супроводжувати цікавими фотографіями, відіо. Одну з таких “фотосесій” зробив в м.Нововолинськ для Каріни (дружини Олексія). Також цікавим був одноденний велотур на відстань більше 200 км Ковель-Рожище-Ківерці-Колки-Маневичі-Ковель, під час якого мене зупинили на посту працівники ДАІ і питали де на лігераді стоїть двигун… В кінці травня місяця перший раз прийняв участь у “Всеукраїнському велодні” у Луцьку. Тоді мене здивувало,що більшисть велолюбителів із інших міст приїхали на автомобілях з велосипедами, а для мене було нормально приїхати з Ковеля і назад своїм ходом на лігераді (170 км).
А головною подією сезону для мене був, звісно, табір велоконструкторів. Я дуже вдячний Олексію за надану можливість прийняти участь у такому дійстві. Про таке можна тільки мріяти, що ентузіасти і любителі альтернативної велотехніки зібрались разом, а ще в такому мальовничому куточку України.
На завершення,хочу всіх читачів клубного сайту привітати з наступаючими Новорічними святами.Побажати, незважаючи ні на що, завжди отримувати задоволення від справ, які заслуговують того, щоб ними займатись.
З повагою, Павло Недільський (м.Ковель).
І вам, Павло, дуже дякуємо за знайомство, за те, що приїхали на Табір, і за публікації на сайті!
Ваш річний кілометраж вражає! У мене був більший тільки минулого року (5393 км), а цього року їздив значно менше, і вже видно, що до 4000 не дотягую 🙂
Ви дійсно робите величезний внесок у популяризацію HPV, мандруючи так далеко, та ще й знаходячи оригінальні конструкторські рішення.
Продовжуйте так і надалі, думаю, що з ростом числа активних ентузіастів у нас з’являться нові можливості для проведення великих (за кілометражем) веломобільних пробігів по всій Україні.
Стосовно вашої пропозициї про озеро Світязь, ось пропоную обговорити на клубному форуі такий формат зістрічей: http://forum.hpv.com.ua/viewtopic.php?f=6&t=36
Відео – супер!
Здорово!
А как вообще в поезде относятся к перевозке велосипедов? Пристегивали его там к чему то?
Всім дякую за коментарі.Це в мене “дебют” на сайті.
Относительно перевозки в пригородных поездах.Для установки лигерада вертикально,установил в задней части две подставки,третья точка опоры – колесо.Стоит достаточно устойчиво,пристегивать нет необходимости и занимает места всего 110 х 60 см.
Есть опыт перевозки в электричках Киев-Мироновка,Смела-Мироновка,повышеной комфортности Киев-Ровно и др.Оформляется провоз через билетную кассу как велосипед или багаж и стоит приблизительно 50% стоимости полного билета.
Чесно кажучі, я вражений! Вражений Вашою активністю, Вашим кілометражем та різноманіттям Вашим мандрівок! Дуже приємно те, що до нашого товариства приєднуються саме такі люди, як Ви, Павло.
Бажаю Вам подальших успіхів у конструюванні нової HPV-техніки, нових цікавих мандрівок та усілякої підтримки з боку Ваших близьких людей.
З наступаючім Новим Роком!!!
Сміла вітає вас 🙂
В 2015 планую вдруге відвідати Шацькі озера, та проїхатись дорогами Волині 🙂