Модернізація «Трайку№1»

DSCF7627

Майже одразу після збирання «Трайку №1» стало ясно, що перша версія рульової системи недосконала. Я про це писав в темі про трайк. Але тоді ще точно не знав, як зробити інше кермо. Зараз, в ході розробки нового трайку я обрав схему важільного керма. Його перевага в тому, що важелі надійно фіксуються і за них можна триматись. Бокові навантаження (наприклад під час поворотів або нахилів) не впливають на керування. Для повороту необхідно цілеспрямовано відхилити важелі в протилежні один від одного напрямки (один вперед, другий-назад). Перші тести показали правильність такого вибору, але основні тести ще попереду. На щастя, окрім модернізації маминого трайку я ще отримав можливість провести експерименти на ньому. Поки що викладаю відео і фото самого керма. Сподіваюсь, в найближчі дні провести тести на дорозі і зняти більш пристойне відео на камеру.

Фото 1: попередня версія керма
Попередня версія керма

Фото 2,3,4 – нова версія керма

DSCF7627

DSCF7629

DSCF7628