КБ “Югвеломир”

Не можу обійти увагою «КБ Югвеломир» (Росія).

По-перше: вони розробили багато моделей велотехніки, і, судячи з усього, кожна модель може випускатись серійно. А це величезна робота, бо для кожної моделі часто треба свій набір стапелів і шаблонів.

По-друге: замовили зйомки професійного промо-фільму(який ви можете бачити нижче).

По-третє: зробили представницький вебсайт.

Є з чого брати приклад, панове (я маю на увазі організацію виробництва і подачу своїх виробів клієнтам).

 

Стосовно самих веломобілів, то, на мій особистий погляд, дуже сильно відчувається стара радянська школа. Я думаю, що варто брати приклад з флагманів вело мобільної індустрії – європейців, а не дивитися у радянське минуле. Але впевнений, що на кожний товар є свій покупець.  Конструктори змогли розробити моделі, що максимально відповідають стереотипам більшості потенційних покупців (майже пряма посадка, електродвигуни, велосипедні рулі, автомобільні сидіння) – вдалі комерційні ходи.

4 коментарі до “КБ “Югвеломир”

  1. Згоден ,то добре.Але є але. Далеко не всі спроможні скористуватись європейськими технологіями.Олексію,згоден що хотілосяб,але навіть Ви сьогодні не маєте тіх иможливостей.По друге,собівартість тих виробів в Україні та спроможність покупців?По третє,просто набратися терпіня і воно все вирішиться,а поки що все нове то є добре забуте старе.Просто міняються технології,матеріали і т.д. а суть залишається.У світі ще у 95 році один польський веложурнал писав,за 20 років було винайдено та втілено більше 18000 розробок та винахідів.Про що тут казати,да ми відстали ,але закон збереженя енергії ніхто не віміням,наздоженемо.Дякую і хай нам всім щастить ! СЛАВА УКРАЇНІ !

  2. Олександр, я не мав на увазі європейські технології. Я маю на увазі сам спосіб мислення, саме уявлення про веломобілі. Зараз ми маємо “стару гвардію” з радянським уявленням, і “КБ Югвеломир” як раз яскравий тому приклад. Це як стара цукерка в новій упаковці (і вона знаходить своїх покупців). Але суть залишилась та сама, що була в СРСР. В кінцевому результаті машина це результат уяви конструктора. Підкреслюю, особисто моя думка така, що такий підхід є застарілим. Я схиляюсь до того, щоб не намагатися вгодити потенційним покупцям, створюючи для них щось звичне, що вони бачили в радянських журналах, а навпаки – привчати до більш спеціалізованих моделей, чисто HPV, що оптимізовані під мускульну тягу, в яких має використовуватися максимум світового досвіду, щоб машина була максимально ефективною. Для цього, я вважаю, просто необхідно брати за зразок найвдаліші з точки зору ефективності машини, а реалізація і технології це вже хто на що гаразд. Я розумію, що неможливо скласти мікросхему для мікропроцесора вдома, бо там дійсно потрібні високі технології. Але що стосується велосипедів, то тут використання високих технологій не є необхідністю. Абсолютну більшість технічних рішень можна зробити в величезній кількості варіантів виконання, з застосуванням різних матеріалів. Головне – вхопити суть і призначення. Але, наголошую на тому, це моя особиста думка.
    Нащастя в Україні вистачить бажаючих на всі схеми. Наприклад переважна більшість зрілих людей не розуміють, навіщо робити “таку лежачу посадку” (як у мене). Ось такі люди – як раз клієнти “старої школи”.

  3. На жаль так ,ще є багато пережитків минулого.Зрозуміло що хотілосяб щоб люди починали мислити швидше по сучасному.На жаль приторможених достатньо і серед молоді.Майже кожного дня бачу одну і ту саму картину,магазин АТБ .пиво гребуть ой мамо…. В цьому році приймав участь у бреветі 200.Бачив таку картину і про себе думав , чому люди такі заторможені?В той день мало бути два старти,на 200 та 300 км.Так от перше,місце старту за містом у напрямку Дніпропетровська біля сиротливо стоячого кафе одинака на узбічі,навколо кілька кілометрів а ні душі.Час старту, 300 о 4.30 ,200 о 7 годині ранку.Скажіть про яку популірізацію бревета можна казати?Більше схоже на антирекламу,на якусь партизанщину.Уявіть собі Париж-Брест -Париж,або Тур де Франс і старт у тихоря ?Тепер відповім ,чому люди такі приторможені-тому що взялися не за свою справу.Нікого з них я не знав як велосипедістів.На щастя у наступному році подала заявку нова молода команда із шоссерів,вже подали заявку до Парижа.Проглядаючи легенду звернув увагу що всі старти будуть відбуватися у різних місцях і густо населених районах. То де ще знайти кращу рекламу для бревета,тим більше що дві дистанціі проходитимуть майже через 1/4 частину міста по головній вулиці,це по активній червоній лінії приблизно км.23-25,але рух там невеликий.От тількі щее не знаю о котрій старти.Це напрямок Кр. Ріг-Пятихатки.

  4. Олександр, для обговорення майбутніх бреветів у Кривому Розі у нас створена окрема тема на форумі (http://forum.hpv.com.ua/viewtopic.php?f=6&t=24). Стосовно іших людей, про яких ви писали – просто дайте їм бути там, де вони хочуть. У кожного своя голова на плечах і кожен сам вирішує, як йому прожити своє життя. Критика “всіх” нічого не позитивного не дає. Просто робімо свою справу і радіеємо 🙂 Так веселіше 🙂

Коментарі закриті.