Нова редакція “Колумб-2013” для Одеської Сотки, а також для участі у бреветах по Україні.
Поки що на асфалті не випробоував. Цілком можливо, що знадобиться заміняти шатуни на шосейні.
12 коментарів до “Колумб-шосе”
Добрый день Алексей! “Колумб” смотрится Супер! 26 колёса судя по внешнему виду,интересно как он покажет себя на асфальте,буду ждать новостей! 🙂
Спасибо! Успехов и Достижений!
Колеса обидва 28.
Вообще Супер!)
Добрый день! Алексей шоссейные шатуны это 15-?
Шосейні, я маю на увазі зірки на 40 та 52 або 53 зуба. А зараз у мене на 42 зуба, можливо цього буде не достатньо.
Систему можно и МТБшную оставить. Я ездил 48/38/28. А вот педальки контактные для сотки точно не помешают.
Я имел в виду не систему а сами шатуны. У меня сейчас стоит система 42-34-24 и шатуны по 170мм , я тоже буду менять на 52-39-30 с шатунами по 150мм .Вроди-бы радиус меньше значит обороты (каденс) можно будет поднять, но боюсь на пригорках придется приложить больше усилий так как крутящий момент падает из-за укороченных шатунов. Или это не значительно? Спасибо !
И еще. Мое субъективное мнение. Зеленый резиновый шланг лучше заменить на металлопластиковую трубу перед отжимным роликом, а после ролика вообще убрать. По резиновому шлангу цепь туго идет. Большие потери мощности на трении. Это как глушитель в автомобиле. В спортивном лучше без него 🙂
Олексію, скажи будь ласка, чим відрізняється “шосейна версія” цього лігераду від звичайної, тобто туристичної моделі? Наскільки я зрозумів, усі елементи фреймсету лишилися незмінними, так?
Фреймсет залишився без змін. Навіть передня вилка залишилась для колеса 26 дюймів (тому довелося ставити дискові гальма). Це повністю серійна версія, без будь-яких модифікацій.
Вага в такій комплектації – 20 кг рівно.
Нижній багажник, можна і вдома залишити, шкода система не шосейна, цей компонент дуже важливий. Сподіваюся ззаду маленька зірочка має одинадцять зубів?
Добрый день Алексей! “Колумб” смотрится Супер! 26 колёса судя по внешнему виду,интересно как он покажет себя на асфальте,буду ждать новостей! 🙂
Спасибо! Успехов и Достижений!
Колеса обидва 28.
Вообще Супер!)
Добрый день! Алексей шоссейные шатуны это 15-?
Шосейні, я маю на увазі зірки на 40 та 52 або 53 зуба. А зараз у мене на 42 зуба, можливо цього буде не достатньо.
Систему можно и МТБшную оставить. Я ездил 48/38/28. А вот педальки контактные для сотки точно не помешают.
Я имел в виду не систему а сами шатуны. У меня сейчас стоит система 42-34-24 и шатуны по 170мм , я тоже буду менять на 52-39-30 с шатунами по 150мм .Вроди-бы радиус меньше значит обороты (каденс) можно будет поднять, но боюсь на пригорках придется приложить больше усилий так как крутящий момент падает из-за укороченных шатунов. Или это не значительно? Спасибо !
И еще. Мое субъективное мнение. Зеленый резиновый шланг лучше заменить на металлопластиковую трубу перед отжимным роликом, а после ролика вообще убрать. По резиновому шлангу цепь туго идет. Большие потери мощности на трении. Это как глушитель в автомобиле. В спортивном лучше без него 🙂
Олексію, скажи будь ласка, чим відрізняється “шосейна версія” цього лігераду від звичайної, тобто туристичної моделі? Наскільки я зрозумів, усі елементи фреймсету лишилися незмінними, так?
Фреймсет залишився без змін. Навіть передня вилка залишилась для колеса 26 дюймів (тому довелося ставити дискові гальма). Це повністю серійна версія, без будь-яких модифікацій.
Вага в такій комплектації – 20 кг рівно.
Нижній багажник, можна і вдома залишити, шкода система не шосейна, цей компонент дуже важливий. Сподіваюся ззаду маленька зірочка має одинадцять зубів?
А какие именно покрышки?37-622,32-622 или 24-622?